Saye Sayang Kamuuu...

Saye Sayang Kamuuu...

Isnin, 5 April 2010

F1.. F1.. Melatopppppp











Last aku tgok F1 be4 kawin....
hermmm lame giler....
ni pun dapat g atas ihsan company aku...
itu pun berebut gaklah g beratur.. coz limit 1,500 tiket je yg ade...
tapi berbaloi gak walaupun hanye dapat duk di hillstand.. tapi regenyer RM200 tuhhh...sib baik covered kalo x gelap malap lah aku..
sedih gak coz terpakse tinggalkan anak2 aku kat mak mentua aku.. iyelah yg sulong dah besaw so mesti kene tiketnyer.. yg kecik pulak baru 1taun lebih.. so pam2 jelah..

memang best giler g sane... iyelah maybe coz aku minat kot...
aku g ngan my hubby, zila n kawan die... we all naik bus provide by MAB..
mase g oklah agak coz x jem... bile time balik agak lewatlah sampai umah dah malam...

dek kerana ujan x turun so panasnyer pam2 jelah..
berpeluh ketiak usah cakaplah... huhuhu

tapi kali ni terlalu ramai org.. mase aku g dulu2 nak cari org melayu memang susah... now dah bersepah.... tu yg x berape nak best...
aku suke lagi bile mat saleh ramai.. coz dorunk ni sporting giler... abis je show clean je padang... secebis sampah pun xde... kalau owg kite hampehhhhh.. so contohilah sikap warga2 dorunk...

rase2 if dapat tiket lagi next year... aku nak pegi lagi....
yessssss idup Formula One.....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan