Saye Sayang Kamuuu...

Saye Sayang Kamuuu...

Rabu, 1 September 2010

MIL Oh... MIL

Actually aku x nak masuk entry ni, nanti kate aku belagak pulak...
just nak share ngan korunk je ape yang aku rase...
x nak panjang citer last week aku balik umah my MIL..
mase tngah chat ngan die tibe-tibe my MIL bagi satu  bende kat aku.. u know what?...
OMG i don't believe it... but korunk terpakse believe gak...
aku dapat present dari die bangle white gold + gold perghhhh terkedu aku di bueknyer...
aku tanye gak nape bagi iyelah bukan murah RM nyerkan.. (regernyer arround RM2k++)
die kate saje.. 1 for me & 1 for my sis (yelah dah aku berdue je pompuan dlm family tuh)
anw TQVM for my MIL rasenyer x tau nak ucap camne lagi dah... rasenyer cam x layak je iyelah aku rase aku bukannyer menantu yg baik pun...(eh iye ke rase cam baik jer.. hehehe)...

inilah my FIL & my MIL

with cucu lelakinyer.. cucu pompuanyer sorunk jee..

Cantik x?    

Perghhhh memang terbaik punyer...

bile pakai kat tangan lagi cantikkan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan