Saye Sayang Kamuuu...

Saye Sayang Kamuuu...

Khamis, 7 April 2011

Silent Mode ;) hehehehe I Likeeeeee

Be4 kejadian yg menimpa mak n abah adelah sedikit salah faham antara aku n asben..
tp x sesuai lah kalo nak citer kat cini.. ala biaselah suami isteri mestilah ade gado-gado manje...
Mungkin sbab usia perkahwinan aku dah menjangkau 7 tahun so aku dah biase dah bende2 camni.. cara yg paling sesuai kalo x nak memanjangkan pergaduhan adalah kenelah salah sorunk mengalah.. so aku malas nak memanjangkan pergaduhan aku pun buatlah "SILENT MODE" memanglah berdosa kalo wat camgini tapi bg aku kalo nak menyelamatkan keadaan better buat camni..

Kalo korunk nak tau asben2 kite ni kalo isteri die x tetibe x bercakap satu hari kt rumah boleh mati kutu dorunk dibuatnyer.. nak dipendekkan citer tetibe asben ajak kuar jenjalan.. so aku followlah tetapi tetaplah silent mode.. die tanye sepatah aku jawab sepatah.. hahaha

Sabtu lepas tetibe asben aku ajak g SACC mall die kate nak p LHDN jap. lepas tu die ajak g masuk kedai hangbag, aku masuk jelah tp x terpikirlah die nak belikan aku handbang coz kite org ni memang minat window shopping.. yelahkan lg pun duit lum massyukk lagi so nan adonyerlah aku nak shopping handbang buat mase ni..

Tetibe SUPRISEEE.... Taraaaaa nilah hasilnyer SILENT MODE kalo dpt camni hari2 silent mode pun ok gakkan hahaha... korunk tgok jelah gambo2 ni
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^


Pink Kaler lagiiiii Fuhhhhhuuuu ......
Thanks HONEY a.k.a ASBEN cayang awak selalu.......Muahahahahaaaaaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan