Saye Sayang Kamuuu...

Saye Sayang Kamuuu...

Khamis, 3 Jun 2010

Celeb Belated Besday with my best frenzzz...

hermm x sempat nak update blog.. bussy cikit... ari ni pun bussy gak tapi curi mase cikit.. hehehe
ari jumaat bertempat d'curve at 8:00pm semue kengkawan aku berkumpul disitu tuk celeb belated besday dorunk.. oh ye tige org je lum celeb lagi coz ari tu yg sorunk tu baru lepas pantang...
best jugaklah coz cam dah lame x kuar ramai2... cume aku rase tempat tu x sesuai family... cian budak2 x tau nak main kat mane..kebetulan aku bwak adam je coz sofea g bercuti kat langkawi ngan atuk n nenek die..
daripada aku membebel baik kite nikmati gambo2 semase berada disana.

nilah member2 aku yg sambut belated besday (wati, yati n nora)

wati tgh pegang anak yati.. amik berkat kot...

ermmm... tembabnyer aku.. hehehe

ngah bace menu dgn penuh kusyuk..

Ieta (mak yong) , yati n aku
Cup cake yg Cute sangat

inilah member2 aku frm sekolah rendah..

Nora (member aku ni baru kawin kirenyer paling bongsulah)

Mesti korunk jeleskan tgok persahabatan kami... bukan senang tau nak kekalkan persahabatan cam gini.. selalunye lepas kawin masing2 wat hal sendiri.. tul x???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan