Saye Sayang Kamuuu...

Saye Sayang Kamuuu...

Ahad, 27 Jun 2010

JJCM di Teluk Batik

Entah penyakit mane yg datang tetibe asben aku ajak g cuti-cuti malaysia.... sabo jelah main terjah je... kalo ikutka hati malas aku nak g.. iyelah aku ni suke g bercuti plan dulu baru pegi... baru syokkkk
habis nak wat camne dah pilot nyer nak g gak so aku follow jelah....

lame gak dah x naik banana nih.. igt pulok mase dulu2.. huhu bestnyer...

ini pulai baru namenyer Pulau Marina.. cantik giler..tapi yg ni je aku snap hahaha...

Sebelum bertolak sempat gaklah kiteorg g basuh kete n breakfast dulu...sampai sane arround 1 lebih... terus g check in itu pun ade satu je bilik kosong dah le tuk 2 family ... nak x nak rembat jelah... biaselah g weekend regernyer mahal cikitlah...tapi puas hati gaklah apartmentnyer besaw...leh main kejar2...hihihi


 kat cinilah tempat kite orang berteduh... tapi resort ni best depan beach lagi..


 tengoklah si kenit tu cibuk je nak bukak pintu.. x padan ngan ketot..


lepas dah sampai rehat2 dulu pas2 mandikan budak2 suh dorunk tidoo dulu around kul 4pm baru gerak g pekan lumut... sampai sane cam biaselah belilah ole2 tuk dibawak pulang... lepas je dah beli ole2 terus g pantai teluk batik... tapi x mandi pun coz air pasang... just jalan2 tepi pantai je... sampailah nak dekat kul 7pm baru balik resort...oh ye resort kite org duduk tu dekat ngan pantai... actually leh jalan kaki tapi disebabkan sekali jalan nek kete je udoh lerr...



Dua orang jejaka di tepi pantai....


anak dare aku ni kalau bab pose memanglah die suke...


Mlm pula lepas je maghrib around 7:50 we all siap2 gerak nak g makan malam pulak.. tapi  ade lah satu kedai makan ni ade ke malam tutup siang je bukak.. ape dahh rugilah... tapi cam biaselah makan kat mane2 pun if dah name pun bercuti memang x sedap... alah makan pun wat alas perut je...




Tgh tunggu order makanan... sikakak main game.. siadik jeles coz x dapat main game..
keesokkan harinyer after breakfast kat resort we all gerak awal takut nanti jalan jem... pape pun alhamdulillah semuanyer berjalan lancar walaupun mula2 nak g sane adam demam tapi aku rase amat bertuah coz asben aku seorang yang prihatin terhadap family nyer...


 layankan jelah pose anak dare aku ni...

 
 bergambo di teluk batik resort

aksi kejar mengejar...

Happy family :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan