Saye Sayang Kamuuu...

Saye Sayang Kamuuu...

Ahad, 13 Jun 2010

Mandi-Manda at Wetworld wif my anak buah....

Ari sabtu aku n my sis bwak anak2 masing2 g mandi kat wetworld shah alam... kononnyer nak gerak pagi2.. aleh2 semue bangun lambat.. hahaha...

sampai je kat sane perghhh.. ramai giler org.. rupe2nyer risda wat family day kat citu.. memang patut pun ramai..
dah le si adam penakut x mau mandi asyik berkendong je ngan aku... yg anak aku n sekupu die mandi x ingat, sampaikan tetibe dorunk hilang.. kelam kelibut aku cari nasib baik jumpe.. dorunk boring coz aku mandi kat tempat baby2.. dorunk nak mandi kat tempat dewasa.. masalahnyer dorunklah dahle x pandai berenang, ade hati nak mandi tempat dewase...

tapi overall memang penat gilerlah aku dibuatnyer...

inilah die wajah2 atlit perenang... hehehe

Adam & Batrisya

nurin & sofea


Girl girl saje yerrr..

cam biaselah gambo aku mesti ade...

inilah hero penakut air...A.D.A.M


oh ye baru perasan gambo kakak aku xde ek.. cian die....
xpe ar next time kite g lagi erk...

1 ulasan: