Saye Sayang Kamuuu...

Saye Sayang Kamuuu...

Rabu, 12 Mei 2010

Entah ape ape aje....

entah macam mane ari selase mlm rabu tetibe hubby aku kene outstation ke Melaka....
tetibe mlm tu gak adam wat hal... asyik nangis aje, terus aku x sedap hati... dah ler kene g sane emergency (ala korunk pam2 je dah ler)
tapi aku tawakal jelah.. sib baik x lame die kene g sane... cian adam pagi2 bute dah kene anta g nursery...
Semalam lagilah... tetibe die g amik baju keje bapak die pas2 ketuk2 pintu rumah... konon2 nak g tau akulah yg papa die dah balik... padahal papa die lum balik kije lagi...
kirenyer dalam ku 9 mlm barulah papa die balik, ape lagi kelam kelibutlah die lari terus sayang papa die... ala terharu aku tengok...
yg si papa nye pun same balik2 je sibuk nak bermanje2... siap cakap lagi duk sibuk tgok gambo anak n bini dlm hp sepanjang die kat sane...
die x boleh kalo x jumpe walaupun 1 hari ... aduhai sayang gak hubby aku nie iye.....
tapi aku pun sayang gak kat die.. kuikuikui....

2 ulasan:

  1. Hai Suli.. mana tak kenal ko beb... hihihi tak sangka jumpa kat blog yer... mana ko dapat blog aku nie. kat fb yer?
    thank u lah yer... mengikuti kisah aku yg tah apa2 tuh... aku suka jer blogging nie.. nak berfacebooking tak berapa gemar sgt.. aku suka menulis, merapu dan meraban... hehehe

    2 dah anak ko yer.. aku ni baru nak masuk satu.. doakan aku yer...

    BalasPadam
  2. aah aku tegok kat FB... aku pun baru berjinak2 nak jadi blogger nih.. hehehe tu pasallah blog aku ni x berape nak santek...sesame kasih aku memang suke mengikuti blog2 org walaupun kat blog aku xde org kihkikig... aku pun kureng cikit FB bile ade event frm budak2 je baru aku on..

    oklah tu umur pun baru earlier 30... entah2 lepas nih berderet2lah anak ko..hwahwa alhamdulillah aku dikurniakan sepasang anak... insyallah mudah2an tuhan permudahkan ko bersalin dengan selamat...

    BalasPadam