Saye Sayang Kamuuu...

Saye Sayang Kamuuu...

Isnin, 10 Mei 2010

hari jumaat sekali lagi aku diserang virus.....hukhuk

actually mase pagi nak pergi kerja aku dah rase x sedap badan, aku igt maybe sebab aku baru baik demam.. entah camne aku rase simptom2 yg aku sakit ari tu melanda sekali lagi...
mula2 aku fikir lepas rest ok kot.. tibe2 aku rase cam nak muntah n pitam...
aku takut kaki aku kejang sekali lagi.... aku pun ape lagi lekas2 call hubby aku suh die pick up aku..adus dah le opis jauh berdetum apelah nasib menimpe aku x sudah2.. tapi aku redha dengan ketentuanNYA...
bile sampai kinik... bile check BP ok cume kureng 5% je.. tapi kire oklah tuh..
dok say maybe aku kurang air lagi dlm badan, die suh minum air 100 plus banyak2...
lepas tu pulak perut aku pulak maybe lum serasi ngan makanan kot.. dah macam orang peknen pulak mual2 x leh makan... ape lagi terus susut badan aku...
perkara gembira mestilah badan aku dah susut perkara yg x gembira badan2 aku abis sakit2 dibuatnyer...
tapi semalam check dok BP aku dah back 2 normal.. alhamdulillah..
Macam2 hal lah aku nih... huhuhu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan