Saye Sayang Kamuuu...

Saye Sayang Kamuuu...

Isnin, 10 Mei 2010

HEPI MOTHERS DAY

Selamat Hari Ibu buat ibu2 diluar sane...
semestinye menjadi seorang ibu adalah hari yang paling indah buat aku...
bukan semue diberi peluang untuk mengandung, melahirkan dan mendidik anak2.. betul tak?
kirenyer aku ni tergolong insan2 yg paling bertuah jugaklah...
pagi2 lagi my hubby wish hepi mothers day kat aku.. rase bahagie aku rasenyer walaupun hanye ucapan sahaje...thanks hubby:) ia amat bermakna bagi aku...
teringat aku kat mak aku yg selame ini menjage aku dari kecik hinggalah aku sudah bergelar IBU.... terime kasih mak jase mak n penat lelah x dapat lya balas sampai bile2 pun.... lya harap impian mak nak ke mekah untuk menunaikan HAJI termakbul hendaknyer... mudah2an....





Tiada ulasan:

Catat Ulasan