Saye Sayang Kamuuu...

Saye Sayang Kamuuu...

Khamis, 20 Mei 2010

hari ni aku happy sangat2... thanx honeyyy

Semalam after work aku balik late cikit coz kat sepang hujan lebat giler.... kebetulan pulak asben aku MC lagi coz lutut die bengkak...

nak di jadikan citer asben aku yg pick up adam from nursery.. bile sampai umah aku tengok nape pulak bilik aku ni pintu tertutup selalunye aku bukak coz nak bagi udara masuk...

tiba-tiba..... aku tengok bilik aku ade sesuatu yg baru.. memang terkezut badak betul... korunk nak tau ape?... jengjengjeng... rupe2nyer asben aku beli aircond... maybe bagi korunk xdelah ape pun yg menarik.. tapi bg aku cukup bermakne.... thanx dearrrr....


 inilah aircond tu tapi HP x besaw pun.. yelah bilik pun x besar mane..

Asben aku bilang die sian kat aku, coz aku selalu asyik penin pale je lepas bangun tdor... si adam pulak kalo berpeluh mesti tdo die x lena.. so die decide lah nak beli aircond tu... sebenarnye aku dah lame nak beli tapi disebabkan rumah aku tu umah sewa so x jadilah... xkanlah aku nak tebuk umah orang... sekang ni lagi 5% je umah tu akan menjadi hak milik kami sekeluarga... yg ni pun asben aku jugak yg beli... yepiiii...

Harap2 sesangat semoga family aku akan kekal bahagia 4 ever n ever.....






Tiada ulasan:

Catat Ulasan